2021. november 1., hétfő

Ügyelet....

 Jó régen jelentkeztem, az idő halad és néhol úgy gondolom fejlődök a munkában , néha pedig nem. Ma van vagyis pontosabban tegnap kezdődött az első 24 órás ügyeletem. Már kb. 1 hete nem alszom túl jól tőle. Ma reggel kb.  úgy éreztem magam mint az első munkanapon. Egy szakorvossal vagyunk ketten illetve van egy behívós főorvosunk. Tegnap előtt este még úgy gondoltam átismételek 1-2 témát itt ügyelet előtt, mint például a reanimáció és a sectio. Első bevetésünk mi is volt , shocktalanító egy reanimalt beteghez- nem festett túl jól a beteg és nekünk is reanimálni kellett ( megjegyzem nyomta a gép a beteg mellkasát, elég kényelmes volt) hogy eljussunk a CT-be ahol nem találtunk semmit, majd ment szépen a szivkatéteres laborba-igazolódott a AMI, és stentet is kapott, bel intenzíven lábadozik. Majd prämedikacio, 2 .bevetés sectio . Utána pedig egyik műtőből a másikba, köldöksérv, agytályog punkció ( mondjuk kíváncsi lennék mitől kapott Abscessus-t ottan), appendektomia, míg a munkatársam is másik 2 műtéten dogozott. Most épp éjjel 2kor pihi van, jó lenne ha reggelig maradna is a nyugalom. Bár nálam dolgozik az Adrenalin így nem tudok  aludni. Legalább bejelentkeztem itt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése